Geplaatst: 05-05-2009 9:53
[127990]De auto slaat aan na 5 sec. starten, loopt dan op 500 t/pm en reageert niet op gaspedaal.
dan ineens loop de auto goed.
Dit probleem doet zich voor als de auto koud is en als de auto ongeveer een uur is weggezet.
Vooral als de auto een uur is weggezet moet je soms 3 tot 4 x starten voor de auto aanspringt.
iemand een idee?