Geplaatst: 06-05-2009 19:41
Beste collega's,
een vreemde eend in de bijt
Laguna 1.9DTI 72 KW 1999
direct na starten (heeft geen 20 seconden gelopen) dist.riem gebroken
auto wordt gerepatrieerd naar NL omdat ze er niks mee konden in Duitsland
Volgens 1ste reactie van ADAC "klep raakt zuiger en slaat altijd een gat in zuiger ??
Wie heeft (goede of slechte ervaring) dit reeds eerder meegemaakt ?
alle advies welkom
alvast bedankt voor de reacties