Geplaatst: 07-05-2009 8:52
[128166]Goede dag
Bij deze auto gaat steeds het storingslampje branden, auto loopt verder perfect.
Uitlezen geeft het volgende: P0502 Voertuig snelheid sensor A laag signaal.
Heeft iemand een idee hoe ik dit kan verhelpen of waar deze sensor zit.
Alvast bedankt.
Harry