3 reacties
Lid sinds: 12-02-2010
Bijdragen: 88
Geplaatst: 02-04-2010 14:12
heb net gekeken bij autodata maar zo te zien is er geen lijst van foutcode`s
dus ga er maar vanuit dat er geen uitlees gebeuren inzit
dus gewoon op de ouderwetse manier meten