Geplaatst: 01-04-2010 14:51
Peukie, als ik gas geef hoor ik geen gesis van valse lucht aanzuiging.
wat ik wel heb gezien is het dunne zwarte slangetje achterkant luchtfilter, [er zit daar ook precies de zelfde rode] die zwarte zit niet lekker op zijn aansluiting?
En de stappenmotor, kan ik daar iets aan doormeten gedemonteerd?
in ieder geval tot zover bedankt voor de hulp.
prettige paasdagen alvast
vgr emile.