Geplaatst: 12-02-2010 12:15
[148474]hallo,
ik heb hier een toyota heftruck staan met een slechte ontsteking. nu zou ik hier graag iets nieuws of gereviseerd voor willen hebben, maar ac tronics doet dat niet. iemand enig idee waar je voor zo iets terecht kunt?
mvg, Tim.