Geplaatst: 14-02-2010 10:47
[148624]Hoi,
Graag wilde ik wat ervaringen en meningen over de Hundai H300.
Hoe zijn deze auto's tegenwoordig, zijn ze verbeterd tov de H200(rij eigenschappen en kwaliteit)
De auto ziet er best aardig uit namelijk.
als er mensen zijn die hun mening of ervaring willen delen dan graag.
Ik wil er misschien zelf 1 aanschaffen ipv mijn huidige Vito 109 cdi 2004.
groeten
Bart