2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 15-02-2010 11:14
[148702]Mijn vraag is hoe reset je de service interval van een qashqai J10 met boordcomputer. Het betreft dus met een boordcomputer niet met de trip staafjes volgens mij. Ik hoop dat iemand het antwoord weet.
Groet,