Lid sinds: 18-09-2008
Geplaatst: 18-09-2008 14:43
Een goede dag zou u mij een beschrijving kunnen opsturen hoe de 2 10kOhm potentiometers gemonteerd moeten worden voor mijn opel corsa b uit 1999 die moeite heeft met naar rechts sturen.
Met vriendelijke groet Hansleo
hlschijns@home.nl