Geplaatst: 14-02-2008 19:19
hoi ik ben marco berrevoets
en zag jou reactie op amt op een brandstof probleem
ik heb eingelijk een vraag voor jou
is er een mogelijkheid om voor een monteur te bepalen
of er verkeerd of deels verkeerd is getankt (op eenvoudige wijze)
door bijvoorbeeld se soortelijke massa te testen?
of zijn er andere tips en truks (ik bedoel niet opsturen maar direct
in de werkplaat te bepalen ...
groeten marco berrevoets
marcoberrevoets@kpnplanet.nl