Multiriem spanner breekt af.

6 reacties

Merk
Skoda
Model
Fabia
Type
Onderwerp
Motorcode
ASY
Eerste inschrijving
januari 2005
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 14-05-2009 9:05

[128601]Goede dag

Skoda Fabia.

2005

TMBHF46Y154364465

1.9 SDI

ASY 47KW.

Wie kan ons helpen met het volgende probleem !!

Van deze auto blijft de multiriemspanner knappen soms na 2000km, en soms na een paar dagen al.

Erg vreemd.

Dynamo en de airco pomp lopen soepel, verder wordt er niks aangedreven door deze riem.

Weet iemand of er op deze auto een dynamo met een vrijlooppoely hoort te zitten (zit er nu namelijk niet Op).

Graag wel antwoord van iemand die weet/snapt wat ik bedoel, dit is een vervelend terug koment probleem.

Originele spanners gemonteerd.

Wie heeft advies !!!

Afz. Harry