Geplaatst: 18-05-2009 15:47
[128869]Hallo,
Na het hele forum afgelezen te hebben en diverse tips te hebben geprobeert... Heb ik (en de klant) nog steeds een probleem.
De kap waar de cabrio-kap onder moer verdwijnen gaan niet open. Ik heb de linker vervangen en de rechter kabel gerepareerd en doorgemeten. die waren stuk en nu goed.
Nu hoor ik bij het bedienen van de ontgrendelknop de cv-motor van de achterklep heen en weer gaan. De kap gaar dus helaas niet open.
Is dat een soort controle of wordt die altijd bediend?