Geplaatst: 26-05-2009 17:50
[129422]Abs lampje brand af en toe en geeft fout code druksensor
wij hebben gedaan remblokken en schijven voor en achter verv. (achter versleten en voor schijven krom)
Druksensor vervangen, hoofdrem cilinder (ivm niet goed ontluchten)
Ecu en Abspomp/Computer opgestuurd naar actronic (ecu gerepareerd maar heeft niet geholpen)
Remlicht schakelaar vervangen
Bedrading door gemeten, zekeringen gecontroleerd
Druksensor vanuit de ecu gecontroleerd
Wat blijf er over of wat kan het zijn!
groeten joery zaandam