Geplaatst: 13-03-2009 18:00
Ik heb een jumper 3 staan waarvan het accu lampje blijft branden ook onder het rijden.
De accu wordt gewoon goed bijgeladen. Weet iemand of je het instrumentenpaneel kunt ruilen met een andere auto of krijg je dan problemen met de km stand.