Geplaatst: 27-05-2009 22:10
[129527]Motor loopt onregelmatig bij stationair toerental +- 900 toeren en als je de airco aanzet staat hij erg bij te regelen.
Volgens Ford Drukregelklep Hogedrukpomp. Is nu vernieuwd. Ook het Br.st.filter is nieuw.
Kan ook de inspuitregelklep zijn zeggen ze?
Wie weet hier een oplossing voor.