motor loopt onregelmatig

3 reacties

Merk
Ford
Model
Mondeo
Type
Onderwerp
Motorcode
2.0 TDCI
Eerste inschrijving
januari 2004
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 27-05-2009 22:10

[129527]Motor loopt onregelmatig bij stationair toerental +- 900 toeren en als je de airco aanzet staat hij erg bij te regelen.

Volgens Ford Drukregelklep Hogedrukpomp. Is nu vernieuwd. Ook het Br.st.filter is nieuw.

Kan ook de inspuitregelklep zijn zeggen ze?

Wie weet hier een oplossing voor.