Geplaatst: 15-02-2010 14:13
[148720]Hallo Luitjes,
Hoe haal ik het gemakkelijkste het contactslot uit het dashbord. Ik heb klokkenspel al verwijderd voor bij de klembeugel te komen, waar deze mee aan het stuurslotgedeelte zit. En het slot zit los maar laat zich niet van het stuurslot gedeelte verwijderen. Dus ik wil alleen het achterste gedeelte vervangen (contactblokje)
Met vriendelijke groet John,