Geplaatst: 16-02-2010 18:30
[148835]Onder het rijden tussen de 2 en 3 springt hij uit zijn versnelling, gaat in vrijloop, toerental gaat omhoog, auto heeft semi autom bak, als je dan het gas wat rustig loslaat komt hij wel weer eens terug, anders aan de kant staan, dan wachten en gewoon in de stand opschakelen zetten, dan kun je weer verder rijden. Komt regelmatig voor niet altijd, geen storingscodes bij het uitlezen van de transmissie. weet iemand raad?