Geplaatst: 17-02-2010 0:29
[148873]beste techneuten, heb hier het volgende probleem,
auto rookt bij starten niet direct, maar na even lopen gaat hij roken,
wat weer wat minder wordt als hij warm is,
nou willen deze mensen direct een andere motor plaatsen, dit omdat het meestal aan het onderblok ligt?? kan natuurlijk, maar kan het ook niet gewoon een koppakking of klepseals zijn?? de vraag is eigenlijk het volgende, wie heeft het meegemaakt en wat zijn de bevindingen??
een ieder die meedenkt alvast bedankt, en niet onbelangrijk weinig onderdruk en 200.000 op de teller