Geplaatst: 21-02-2010 16:01
[149272]motor heeft na het afremmen en terug schakelen af en toe geen vermogen meer als je dan even contact uit en aan zet is het probleem verholpen auto heeft geen storings codes en de drukregelaar en de verstuivers zijn reeds vernieuwd zonder resultaat.wie heeft raad?