stuurpomp olie

6 reacties

Merk
Opel
Model
Vectra
Type
Onderwerp
Motorcode
z1.8xe
Eerste inschrijving
januari 2002
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 05-05-2010 19:20

[154832]Beste allemaal

Wij hebben hier een opel vectra c uit 2002 staan.

Waar het lampje brand dat er te weining stuurolie in het reservoir zou zitten. Dat klopte wel

Dus dit hebben we bij gevuld maar nu gaat het lampje niet meer uit.

We hebben ook geprobeerd hem met de computer uit te zetten maar hij blijft terug komen.

De draadjes aan de sensor doorverbinden hielp ook niet toen zei die dat sensor kapot was dus dat hebben we maar weer los gehaald.

Nu heb ik ook een paar bedrijven gebeld die Stuurpompen Revisie doen maar die kunnen mij ook niet echt verder helpen dan dat er een nieuw stuurpomp in moet voor veel geld en dat waarschijnlijk de sensor kapot is.

Ook nog naar opel gebeld of zo sensor los te koop was maar dat hebben ze niet.

Dus wie helpt mij met dit probleem en om nu te blijven rijden met dat lampje aan zie ik nou niet echt zitten.

m.v.g

Frans