Geplaatst: 04-05-2010 17:15
[154739]als de motor meer toeren maakt zuigt hij al meer lucht aan.
ik heb een doorzichtig slangetje op de tank gemonteerd om dit te zien.
in de tank gaat deze slang naar en elektrische pomp,maar deze draaid niet.
deze pomp is voor het overhevelen van de 2 tank helften.
de pomp word af en toe aan gestuurd om diesel over te hevelen,maar ik heb dit niet kunnen meten.
nu een slang recht naar beneden in de diesel gehangen , en dan trekt de motor geen valse lucht meer.
de opvoer pomp en hogedrukpomp voor op de kop krijgen dan geen lucht meer.
heeft misschien iemand een schema van de slangen in de tank, of weet hoe het hoord te werken.
gr johan