Geplaatst: 22-11-2009 22:38
[141961]bij het starten is er kort een tik te horen (1 a 2 sec)
zelf denk denk ik de kettingspanner (hoe is dit makkelijk te controleren)
maar moet deze nu vervangen worden of kan er nog mee door gereden worden totdat het erger word ?
Pjotr