Geplaatst: 30-01-2008 12:46
[97983]bij deze wagen is een tijd geleden voor dit probleem de hogedrukpomp , de druksensor en drukregelaar op de commonrailbuis vervangen ;
het proleem was een maand of 6 over en nu is het er weer ;
defectcode P002 EN P0090 druk commonrail ;
lampje brandt , noodloop en motor start heel slecht , lang starten +- 10 seconden
de lagedruk is goed
iemand nog een idee ?