Stuurpomp stuk

7 reacties

Merk
Opel
Model
Vivaro
Type
Onderwerp
Motorcode
1.9
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 16-03-2009 18:02

[124699]Deze Vivaro kwam vorige week binnen omdat de stuurbekrachtiging het niet meer deed. Bleek dat van de achterzijde een springveer weg was gesprongen en de achterzijde los lag. Een nieuwe (originele) gemonteerd en nu na een week weer exact hetzelfde geval. Iemand een idee wat de oorzaak zou kunnen zijn, want een nieuwe pomp zal vrees ik gauw weer hetzelfde probleem opleveren?