Geplaatst: 16-03-2009 18:02
[124699]Deze Vivaro kwam vorige week binnen omdat de stuurbekrachtiging het niet meer deed. Bleek dat van de achterzijde een springveer weg was gesprongen en de achterzijde los lag. Een nieuwe (originele) gemonteerd en nu na een week weer exact hetzelfde geval. Iemand een idee wat de oorzaak zou kunnen zijn, want een nieuwe pomp zal vrees ik gauw weer hetzelfde probleem opleveren?