Geplaatst: 16-03-2009 21:01
[124715]bij het keuren bleek dat de co waarde te hoog was mag max 0.3 zijn en hij is 0.54 ik bougies verv bougiekabels ook temp sensor brandstofdrukregelaar en imjector de lambdasensor is goed de injector word 0.3msec aangestuurd dit blijkt ook goed te zijn volgens de vag monteur nu wil hij brandstofdruk gaan meten maar ik heb het idee dat dit niet opschiet en kost weer veel geld heeft iemand nog een idee