Geplaatst: 18-03-2009 1:20
[124817]Bij het rijden valt de stuurbekrachtiging soms uit.
Uitgelezen en krijg foutcode: C1005- draaimomentsensoren
C1011
Weet iemand een oplossing, is het vervangen of uitlijnen van de sensoren voldoende of moet alles vervangen worden.