olie lekkage

2 reacties

Merk
Opel
Model
Vivaro
Type
Onderwerp
Motorcode
2.5cdti
Eerste inschrijving
januari 2006
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 20-03-2009 8:52

[124938]Beste mensen

Auto werd gebracht met een heleboel olie lekkage

Dop ter hoogte van de hogedruk pomp aan distributie zijde lag er uit

Alles schoon gemaakt nieuwe dop geplaatst onderdruk gecontroleerd was normaal

Rijden alles goed dan maar even de autoweg op en PLOF dop lag er weer uit

Heb gehoord er zouden problemen zijn met klepdeksel ( zit de inlaat in verwerkt )

Had gedacht via tubo druk inlaat lek in naar karter daardoor te veel onderdruk

Gisteravond vlug even deksel verwijderd maar kan een twee drie niets zien

Iemand meer mee gemaakt ?

Ps auto heeft pas 100000 gelopen

Graag een reactie

Gr Theo