Geplaatst: 20-03-2009 8:52
[124938]Beste mensen
Auto werd gebracht met een heleboel olie lekkage
Dop ter hoogte van de hogedruk pomp aan distributie zijde lag er uit
Alles schoon gemaakt nieuwe dop geplaatst onderdruk gecontroleerd was normaal
Rijden alles goed dan maar even de autoweg op en PLOF dop lag er weer uit
Heb gehoord er zouden problemen zijn met klepdeksel ( zit de inlaat in verwerkt )
Had gedacht via tubo druk inlaat lek in naar karter daardoor te veel onderdruk
Gisteravond vlug even deksel verwijderd maar kan een twee drie niets zien
Iemand meer mee gemaakt ?
Ps auto heeft pas 100000 gelopen
Graag een reactie
Gr Theo