ruitewisser komt nooit in de originele stand te staan

3 reacties

Merk
Opel
Model
Vivaro
Type
Onderwerp
Motorcode
1.9 dti
Eerste inschrijving
januari 2004
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 18-03-2009 16:44

[124846]beste mechaniekers .

heb het volgende probleem .

als men de ruitenwisser gebruikt werkt deze perfect ,de interval werkt ook maar de ruitenwissers komt elke keer als men deze afzet in het midden van de ruit tot stilstand .

heb reeds de motor vervangen omdat men me vertelde dat daar een relais in zat , had geen effect nog steeds hetzelfde .

heb ook al de interval relais eens losgetrokken en dan de wissers afgezet geen oplossing .

zelfs als men het kontact afzet en men trekt de ruitewisser omlaag en men zet dan het contact trug op dan draait de wisser weer in deze abnormale positie .

ruitenwisser motor nemen ze niet terug bij opel , men verteld dat ze hem niet kunnen terug sturen (beleid bij opel vertellen ze me ) 260 euro aan men broek .

voordat ik nu iets ga bestellen had ik graag eens wat andere meningen .

denk ook aan de knop zelf aant stuur hoe kan ik dat testen .