Geplaatst: 18-03-2009 16:44
[124846]beste mechaniekers .
heb het volgende probleem .
als men de ruitenwisser gebruikt werkt deze perfect ,de interval werkt ook maar de ruitenwissers komt elke keer als men deze afzet in het midden van de ruit tot stilstand .
heb reeds de motor vervangen omdat men me vertelde dat daar een relais in zat , had geen effect nog steeds hetzelfde .
heb ook al de interval relais eens losgetrokken en dan de wissers afgezet geen oplossing .
zelfs als men het kontact afzet en men trekt de ruitewisser omlaag en men zet dan het contact trug op dan draait de wisser weer in deze abnormale positie .
ruitenwisser motor nemen ze niet terug bij opel , men verteld dat ze hem niet kunnen terug sturen (beleid bij opel vertellen ze me ) 260 euro aan men broek .
voordat ik nu iets ga bestellen had ik graag eens wat andere meningen .
denk ook aan de knop zelf aant stuur hoe kan ik dat testen .