Geplaatst: 25-03-2009 23:57
[125391]hallo allemaal.
ik ben bezig met n motor (revisie) te vervangen van een city coupe uit 1999, alles ging best makkelijk alleen als de motor ongeveer 30 seconden loopt gaat de olie-lamp aan(sensor is nieuw). heeft iemand n idee hoe dit kan?? btw: in het begin loopt de motor ong. 2000rpm zodra het toerental omlaag gaat (onder de 1500rpm) gaat de olie-lamp aan. als je het toerental iets verhoogd (boven 2000rpm) gaat ie weer uit.
iemand enig idee????
mvg Mark