olie-druk

2 reacties

Merk
Smart
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
600cc
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 25-03-2009 23:57

[125391]hallo allemaal.

ik ben bezig met n motor (revisie) te vervangen van een city coupe uit 1999, alles ging best makkelijk alleen als de motor ongeveer 30 seconden loopt gaat de olie-lamp aan(sensor is nieuw). heeft iemand n idee hoe dit kan?? btw: in het begin loopt de motor ong. 2000rpm zodra het toerental omlaag gaat (onder de 1500rpm) gaat de olie-lamp aan. als je het toerental iets verhoogd (boven 2000rpm) gaat ie weer uit.

iemand enig idee????

mvg Mark