Geplaatst: 25-03-2009 22:33
[125383]airbag lampje geeft knippercode 4.2 aan.
ford gebeld zou linker gordelspanner zijn,dus ik gevraagd wat is dat dan de weerstands waarde zodat ik hem even kan door meten.
of de spanner wel echt stuk is en niet een slechte stekker verbinding.
maar dat wouden ze niet geven.
dus mijn vraag weet iemand deze waard ik hoor het graag alvast bedankt.