Geplaatst: 27-03-2009 20:32
[125500]heb een fiat stilo binnen waarvan de klant beweerd dat de wagen dikwijls stil valt aan een rood licht , hebben dit getest en dit is effectief
hebben ondertussen de distributie gecontroleerd , omdat de klant beweerde dat het probleem begonnen is na de vervanging van de distributie en het reinigen van de gasklep.
de zelf aanpassing heeft geen resultaat opgeleverd.
de benzine druk is oke , de compressie alsook de lek test is oke
hebben testen met nieuwe bobines en bougies gedaan doch geen resultaat
is er iemand die een soortgelijk probleem heeft gehad , laat het dan weten.
alvast bedankt