Geplaatst: 24-11-2009 2:56
[142042]Ik heb de module op pomp vervangen en nu krijg ik bij het rijden foutcode P1220, krittische systeemstoring.
Het inspuitbegin blijft vast staan op 1.8°, terwijl dit stationair 3° en op toeren 8-9° moet worden.
Kan dit veroorzaakt worden door lekkende ringen op injectoren ?
Zou de schuif in de pomp vastzitten. Ik hoor de sturing tikken als ik het contact opzet of voeding stuur.
Als ik de retournippel aan pomp afdip en het slangetje dat van de injectoren komt in een bekertje hang,
komt hier geen druppel uit... iemand een verklaring ?