Geplaatst: 24-11-2009 14:01
[142060]Sinds een maand voelt de klant,zijn rempedaal langzaam wegzakken als hij zijn voet op het rempedaal houdt.
De remmen werken verder heel normaal,ik heb de remmen getest zonder onderdruk aansluiting,maar dan gebeurd
er niets,rempedaal blijft boven.
Zelf dacht ik aan een inwendige lek in de hoofdremcilinder,maar gezien de kostprijs wou ik eerst eens een andere
mening horen.