Geplaatst: 24-11-2009 22:11
[142099]Ik heb een ruilalternator gemonteerd en nadien gaat het acculampje pas uit bij hoge toeren (3-4000 tr).
De relais van de laadstroomcontrole, rechtsonder dashboard, is ook vernieuwd. Deze relais rook heel erg
verbrand, toch is het probleem niet opgelost.
Alternator is type met stekker van 4 aansluitpunten en de pomp zit erop gemonteerd. (isuzu motor)
Iemand een tip ?