Geplaatst: 26-11-2009 15:24
[142199]hallo
ik heb hier een atos die soms onder het rijden (constante snelheid)
soms licht begint te stotteren cq inhouden.
wat opvalt is als je de auto start er veel blauw/witte rook uit de uitlaat komt.
er word geen druk opgebouwd in het koelsysteem,
bougie kabels etc slaan niet door ook niet bij veel vocht,
iemand hier ervaringen mee???
mvg Roy