6 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 27-11-2009 11:47
[142268]hallo
ik heb van mijn bestuurdersstoel de zit hoogte verstelling defect
de borgtandjes borgen niet meer is hier een reparatie set voor of moet ik een nieuwe stoel kopen
alvast bedankt
groeten john