Geplaatst: 28-11-2009 17:08
[142350]Auto blijft bij het uitlezen injector 3 aangeven, rieniging in tank, aanvoerbuizen gereinigd, compressie gemeten, goed, parameters geven goed aan, gaat bij rijden steeds beter lopen, zet je hem even 5 min af, dan loopt hij weer op 3 cilinders, 4 gasmeting en lambdagetal goed, alleen o2 meting geeft 5 aan, zuurstof of verbranding niet goed. Vlg Tech 2 ook injektor aangegeven, injektor vervangen? of paar dagen laten rijden met reiniger? Kun je 1 injektor vervangen of is het wijs met 195.000 km alle 4? Gaarne advies