Geplaatst: 07-12-2009 19:59
[142991]Bij deze auto zijn 6 maanden geleden nieuwe remschijven en nieuwe remblokken geplaatst omdat eigenaar kloeg over trillende remmen (precies of de ABS traag in werking kwam). Nu 6 maanden later en (na de 2 jaar waarborg), heeft hij opnieuw hetzelfde voor. Met dit verschil dat Peugeot er niet meer wil tussenkomen daar de 2 jaar om zijn. Heel bizar volgens mij.
Is er onder de dealers onder jullie collega's niemand die hiervan weet heeft, of er al dan niet een servicenota bestaat voor deze wagens?