Geplaatst: 08-12-2009 18:07
[143067]Hallo,
Ik heb hier een Ford Focus 1.4 16v van 1999 en die wil niet aanslaan. Hij heeft geen vonk en de bobine, krukassensor en nokkenassensor lijken OK
Deze auto viel gewoon onderweg uit en gaf geen krimp meer.
Computer uitgelezen en geen storingen aangegeven.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Alvast bedankt voor het mee denken.