Geplaatst: 20-06-2008 10:50
motor uitgelezen. storing in bougiekabels. alles vernieuwd.kabels en doppen .bougies .rotors en de verdeelkappen. loopt koud perfect doch als hy warm word begint hy uit de uitlaat te ploffen.valse luchtof rubbers injectors?