Geplaatst: 22-06-2008 19:55
[106565]ik heb een mercedes 230( type123) die niet meer start,ontsteking is goed en er komt benzine toe tot de injectie maar de benzine wordt niet verdeeld naar de injecteurs.weet iemand wat de mogelijke oorzaak daarvan is?bedankt gerrit