5 reacties
Opgelost
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 28-06-2008 14:25
Welke draad op de speedsensor van de versnellingsbak moet ik gebruiken voor een navigatie,betreft een auto met handgeschakelde 5 bak.