Geplaatst: 01-09-2008 17:19
[110798]Mijn 30 A zekering gaat er steeds uit. Het is een XT uitvoering met ClimControl. Om eea uit te sluiten wil ik de stekker van de motor er af halen. Als ik de sierkap aan de voetenruimte van de bijrijder weghaal zie ik 2 meerpolige stekkers zitten. 1 Stekker met vooral 1-1,5mm² en 1 stekker waar ook 2,5 mm² bij zit en waarvan de contrastekker oranje is. Welke van de 2 moet ik hebben ?
Gr Roy