Geplaatst: 04-09-2008 21:44
[111037]Heren techneuten,
Ik heb hier een QQ 1.5 (K9K) met als probleem ,dat deze auto zo nu en dan
even inhoudt als er "gewoon" mee gereden wordt. Dit (hinderlijke) hikje
treed op tussn de 2250 en 3500 toeren.
Wie heeft er ervaring mee ?? en een oplossing voor !!
BVD Jeroen