11 reacties
Opgelost
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 31-03-2009 7:31
Deze Cinquecento heeft een verbrande klep opgelopen van de 4de cilinder.
Moet er na het vlakken nu wel of geen dikke koppakking tussen?
Groeten Michael.