Geplaatst: 08-09-2008 11:13
[111238]de auto heeft de volgende storing:
hij loopt op 4 cilinders en het lijkt alsof hij steeds misfires heeft,
alleen tussen de 2500 en de 3200 tpm loopt hij wel goed op 6 cilinders
de knippercode geeft storingscode 12 aan (voedingsspanning ecu) maar de ecu krijgt spanning...
heeft iemand hier ervaring mee?
ik hoor het wel b.v.d.!