Geplaatst: 10-09-2008 15:54
Heb hier een 911 met electronische injectie
Auto loopt slecht hij blijft bij ong. 3000 toeren hangen. toerental komt echt niet hoger. hij lijkt me ok niet helemaal op 6 cilinders te lopen. BDP sensoren zijn beide vervangen, bougie's zijn vernieuwd.rotor is niet nieuw maar niet slecht ofzo. verdelerkap het zelfde.
Heb al lucht slang gerepareerd naar stationairklep deze was afgescheurd.
hebben jullie ideeen dan hoor ik het graag
mvg.
Online