Geplaatst: 06-09-2008 22:53
[111146]Hallo,
Heb een probleem dat ik maar niet opgelost krijg nl. : na een paar kilometer te hebben gereden blokkeren mijn remmen en geraak ik niet meer weg.
met alg gevolg rook en gloeiende schijven.
Ik heb vandaag nieuwe remschijven nieuwe remblokken en tweedehands klauwen opgezet maar het probleem blijft zich voordoen.
Kan dit aan de remvloeistof ook liggen?
Heeft iemand dit ooit meegemaakt??
Groeten Yozef