Geplaatst: 03-04-2009 15:52
[125961]Hallo allen,
Mijn achteruitrijverlichting werkt niet. nieuw lampje erin gedaan maar je raad het al ze doen het nog steeds niet..
Ik heb gekeken of er een zekering stuk was. Er zat wel een stukkende zekering in het zekeringskastje bij onder KL15 op plaats 18.
Ik heb er een nieuwe zekering in gedaan maar op het moment dat ik mijn contact aanzet vliegt die zekering eruit.
Ik weet alleen niet zeker of KL15 wel de zekering voor achteruitrijverlichting is.
Iemand anders een idee waar het aan ligt?