Geplaatst: 31-05-2010 21:11
[156484]auto is stil gevallen onder het rijden
uitgelezen primair en secundair ontstekings probleem wat wijst op een kapotte bobine
bobine vervangen nog niets krukas en nokkenas sensoren vervangen nog steeds niets
verderop op deze site gelezen het zelfde probleem maar toen was de ECU kapot
is deze zomaar uit te wisselen met een andere focus of moet ik ook het contactslot wisselen of misschien zelfs nog meer
wie kan mij helpen
groet john